Όροι και προϋποθέσεις
- Αγορά
- Τιμές
- Παράδοση
- Πιστοποιητικά γνησιότητας
- Εγγύηση
- Εγγύηση επιστροφής χρημάτων σε 100 ημέρες
- Επιστροφή
- Χωρίς επιβάρυνση ΦΠΑ για εταιρείες εντός της ΕΕ
- Παραγγελίες B2B
- Πληρωμή με κάρτα
- Τραπεζική μεταφορά
- PayPal
- Σφάλμα κατά την παράδοση
- Φθορές κατά την μεταφορά
- Δεύτερης ποιότητας
- Παραγγελίες προσαρμοσμένες/ εξατομικευμένες
- Χαλιά τα οποία δεν παραλαμβάνονται από τον πελάτη και επιστρέφονται πίσω σε εμάς
- Προστασία προσωπικών δεδομένων
- Ίχνη αναγνώρισης (Cookies)
- Πιστοποιητικά δώρου
- Επικοινωνία
Αγορά
Κατά την πραγματοποίηση μιας παραγγελίας, η συμφωνία αγοράς πραγματοποιείται αφού ολοκληρωθεί η μεταφορά της πληρωμής σας.
Τιμές
Σε όλες τις τιμές συμπεριλαμβάνονται το Φ.Π.Α και τα έξοδα αποστολής, (δείτε τις πληροφορίες στη συνέχεια αυτής της σελίδας). Διατηρούμε το δικαίωμα αλλαγής των τιμών μας λόγω αλλαγών στις ισοτιμίες ή αλλαγές στην παγκόσμια αγορά χαλιών.
Παράδοση
Πάντα προσφέρουμε τουλάχιστον μία επιλογή δωρεάν αποστολής.
Όλες οι διανομές διεκπεραιώνονται από τη UPS/FedEx. Η αποστολή σε διευθύνσεις ταχυδρομικών θυρίδων δεν είναι εφικτή.
Εάν επιθυμείτε να διαβάσετε τους όρους και προϋποθέσεις για την παράδοση σε άλλες χώρες, επιλέξτε τη χώρα σας εδώ:
Όροι και προϋποθέσεις – Παραδόσεις εντός Ελλάδα
UPS - Στάνταρ παράδοση
Τα στάνταρ πακέτα παραδίδονται τις εργάσιμες ημέρες, μεταξύ 9.00 και 17.00.Η παράδοση γίνεται στη διεύθυνση που δηλώσατε.
Η εταιρεία UPS δεν εγγυάται ότι ο οδηγός θα επικοινωνήσει μαζί σας τηλεφωνικά τη συμφωνημένη ημέρα παράδοσης.
Ο χρόνος παράδοσης είναι 3 - 6 ημέρες*
* Ο χρόνος παράδοσης ισχύει για παραγγελίες που γίνονται τις καθημερινές πριν από τις 14.00. (2PM CET)
Για παραγγελίες που γίνονται τα σαββατοκύριακα ή μετά τις 14.00, ο χρόνος παράδοσης αρχίζει από την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Η παραγγελία ολοκληρώνεται μόλις λάβουμε την πλήρη πληρωμή. Εάν πληρώσετε μέσω πιστωτικής κάρτας, λαμβάνουμε την πληρωμή άμεσα. Εάν πληρώσετε με τραπεζικό έμβασμα, μπορεί να χρειαστούν μία ή δύο ημέρες παραπάνω.
Πιστοποιητικά γνησιότητας
Η CarpetVista εγγυάται ότι το χαλί αποτελείται από χειροποίητους κόμπους και ταιριάζει στην περιγραφή που βρίσκεται στην ηλεκτρονική σελίδα της CarpetVista.com. Για κάθε χαλί του οποίου η αξία ισοδυναμεί η ξεπερνάει τις 10.000 Σουηδικές Κορώνες (περίπου 983 Ευρώ), εκδίδουμε και αποστέλουμε με την παραγγελία πιστοποιητικό αυθεντικότητας, ενώ για χαλιά κάτω από 10.000 Σουηδικές Κορώνες (περίπου 983 Ευρώ), παρέχεται πιστοποιητικό σε μορφή PDF μέσω e-mail.
Εγγύηση
Φυσικά, όλα τα προϊόντα που αγοράζετε από εμάς συνοδεύονται από εγγύηση. Η εγγύηση ισχύει για 1 έτος από την ημερομηνία λήψης του προϊόντος. Για τους Σουηδούς πελάτες, το konsumentköplagen είναι εφαρμόσιμο. Εάν ο πελάτης θελήσει να χρησιμοποιήσει την εγγύηση για την επισκευή κάποιας φθοράς και κριθεί ότι η φθορά είναι αποτέλεσμα κακού χειρισμού από τον πελάτη, ο πελάτης θα πληρώσει τις δαπάνες της οποιασδήποτε επισκευής. Το ειδικευμένο προσωπικό μας θα καθορίσει αρχικά την αιτία της φθοράς. Ο πελάτης θα πληρώσει όλα τα έξοδα αποστολής σε περίπτωση επισκευής με χρήση της εγγύησης.
Εγγύηση επιστροφής χρημάτων σε 100 ημέρες
Ως ιδιώτης, έχετε 100 ημέρες για να εγκρίνετε την αγορά σας. Μπορείτε να επιστρέψετε το χαλί σας μέσα σε 100 ημέρες και να πάρετε πίσω τα χρήματά σας. Το χαλί πρέπει να είναι άθικτο και να μην έχει χρησιμοποιηθεί. Πρέπει να συσκευάσετε το χαλί με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο το λάβατε. Μπορείτε να αναζητήσετε περισσότερες λεπτομερείς πληροφορίες στο "Επιστροφή". Προσφέρουμε δωρεάν αποστολή επιστροφής σε όλες τις παραγγελίες εντός Ελλάδα ώστε να διασφαλιστεί ότι οι πελάτες μας θα παραμείνουν 100% ικανοποιημένοι με την αγορά τους. Μπορείτε να ανατρέξετε σε περισσότερες λεπτομερείς πληροφορίες στην καρτέλα "Επιστροφή".
Επιστροφή
Όταν θελήσετε να επιστρέψετε ένα χαλί πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε μαζί μας Είναι δική σας ευθύνη ώστε το χαλί να φτάσει σε ακέραια κατάσταση. Βεβαιωθείτε ότι το χαλί είναι καλά συσκευασμένο.
Η επιστροφή θα ολοκληρωθεί αφού λάβουμε και εξετάσουμε τα επιστρεφόμενα αγαθά. Όταν μια επιστροφή ολοκληρωθεί, η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί στην κάρτα που χρησιμοποιήσατε για την αγορά. Εάν λάβουμε το επιστρεφόμενο αγαθό χωρίς το κατάλληλο σημείωμα επιστροφής της αποστολής, τα αγαθά θα επιστραφούν στον πελάτη με δικά του έξοδα.
Χωρίς επιβάρυνση ΦΠΑ για εταιρείες εντός της ΕΕ
Εταιρείες οι οποίες είναι εγγεγραμμένες ως προς την απόδοση ΦΠΑ σε χώρα της ΕΕ εκτός Σουηδίας και έχουν τη δυνατότητα να επιδείξουν ισχύοντα αριθμό ΦΠΑ της ΕΕ δεν θα χρεώνονται επιπλέον με το ΦΠΑ των. Οι τιμές που αναγράφονται στον ιστότοπο περιλαμβάνουν ΦΠΑ, το ΦΠΑ αφαιρείται κατά την έξοδο αφού πρώτα έχετε συνδεθεί ή εγγραφεί. Η παράδοση εκτελείται μόνο στη διεύθυνση που έχει καταχωρηθεί ως έδρα της εταιρείας. Για να ελέγξετε εάν ισχύει ένας αριθμός ΦΠΑ, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το σύνδεσμο κατωτέρω:
Παραγγελίες B2B
Όλες οι παραγγελίες που θα διατεθούν μαζί μας από οποιαδήποτε εταιρεία θα θεωρούνται ως παραγγελία B2B. Για αυτές τις παραγγελίες μπορεί να υπάρχουν εξαιρέσεις όσον αφορά τις επιστροφές, τα έξοδα αποστολής και τους γενικούς όρους και προϋποθέσεις. Για τις περιπτώσεις αυτές, θα υποβληθεί ξεχωριστό συμβόλαιο από εμάς, το οποίο θα υπογραφεί και θα συμφωνηθεί από τα δύο μέλη. Εάν έχετε απορίες σχετικά με αυτό, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο b2b@rugvista.com
Πληρωμή με κάρτα
Η CarpetVista.gr χειρίζεται με ασφάλεια πληρωμές με χρήση πιστωτικής κάρτας σε συνεργασία με τις DIBS, Handelsbanken, Visa και MasterCard. Η πληρωμή με κάρτα είναι μία απόλυτα ασφαλής μέθοδος πληρωμής για τους πελάτες μας. Η εταιρεία πωλήσεων δεν θα έχει ποτέ γνώση των πληροφοριών της κάρτας ή του λογαριασμού σας. Αυτές οι πληροφορίες μεταφέρονται από εσάς με χρήση κρυπτογραφημένης σύνδεσης στην τράπεζά σας μέσω του συστήματος ασφαλών συναλλαγών της DIBS.
Τραπεζική μεταφορά
Εάν δεν επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε πιστωτική κάρτα μπορείτε να μεταφέρετε τα χρήματα κατευθείαν στον τραπεζικό μας λογαριασμό. Πρέπει να καταβάλετε το πλήρες ποσό μέσα σε 5 ημέρες διαφορετικά η παραγγελία σας θα ακυρωθεί. Πάντα δηλώνετε τον αριθμό της παραγγελίας σας κατά την πληρωμή. Θα στείλουμε τα χαλιά σας αμέσως μόλις παραλάβουμε την πληρωμή σας.
Σφάλμα κατά την παράδοση
Εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την παράδοσή σας, ή εάν λάβετε λάθος χαλί, χαλί που έχει υποστεί φθορές ή μη αναμενόμενο αριθμό χαλιών, σας παρακαλούμε να έρθετε σε επαφή με το τμήμα εξυπηρέτησης των πελατών μας αμέσως. Το λάθος πρέπει να αναφερθεί εντός λογικού χρονικού διαστήματος.
Φθορές κατά την μεταφορά
Εάν κατά τη λήψη της συσκευασίας διαπιστώσετε την ύπαρξη ορατής φθοράς στα αγαθά θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με την UPS/FedEx. Τυχόν φθορές από τη μεταφορά οι οποίες δεν είναι άμεσα αντιληπτές θα πρέπει να αναφερθούν στην UPS/FedEx αμέσως μόλις ανακαλυφθούν.
Δεύτερης ποιότητας
Τα αγαθά που ανήκουν στην κατηγορία "δεύτερη ποιότητα" παρουσιάζουν μικρής σημασίας ατέλειες ή ελαττώματα τα οποία αναγράφονται στην περιγραφή του είδους.
Παραγγελίες προσαρμοσμένες/ εξατομικευμένες
Αν ενδιαφέρεστε να παραγγείλετε μεγαλύτερες ποσότητες ή / και προσαρμοσμένα προιόντα, επικοινωνήστε με την υποστήριξη B2B στη διεύθυνση b2b@rugvista.com για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τι είναι δυνατό. Για τις περιπτώσεις αυτές, θα υποβληθεί ξεχωριστό συμβόλαιο από εμάς, το οποίο θα υπογραφεί και θα συμφωνηθεί από τα δύο μέλη. Λάβετε υπόψη ότι για προσαρμοσμένες ή εξατομικευμένες παραγγελίες θα υπάρχει εκτεταμένος χρόνος παράδοσης και χρεώνουμε 30% μη επιστρεπτέα προκαταβολή μόλις ολοκληρωθεί η συμφωνία. Αυτή η προκαταβολή πρέπει να οριστικοποιηθεί προτού μπορέσουμε να προχωρήσουμε και να παραγγείλουμε τα στοιχεία από τους προμηθευτές μας. Όλες οι παραγγελίες πρέπει να καταβληθούν εξ ολοκλήρου, αν και όταν τα προιόντα είναι σε απόθεμα, προτού αποσταλεί οτιδήποτε από τις αποθήκες μας.
Χαλιά τα οποία δεν παραλαμβάνονται από τον πελάτη και επιστρέφονται πίσω σε εμάς
Τα χαλιά, που παραγγέλνονται και δεν παραλαμβάνονται ή επιστρέφονται πίσω σε εμάς λόγω επανειλημμένης μη διαθεσιμότητας του πελάτη για την παράδοση, θα χρεώνονται με το ποσό των 395 SEK συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ για την κάλυψη των διοικητικών εξόδων μας. Τα προϊόντα παραγγελίας ειδικής προσαρμογής χρεώνονται με την πλήρη αξία.
Προστασία προσωπικών δεδομένων
Όταν πραγματοποιήσετε μια παραγγελία, και καταχωρηθείτε ως πελάτης, θα αποθηκευτούν οι προσωπικές σας πληροφορίες. Σε αυτή την περίπτωση δέχεστε ότι αποθηκεύουμε τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε για να ολοκληρώσουμε το χειρισμό της παραγγελίας σας και να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.
Η CarpetVista.com δεν θα αποκαλύψει καμία προσωπική πληροφορία σε τρίτους. Σύμφωνα με το σουηδικό νόμο για την προστασία προσωπικών δεδομένων, μπορείτε να πάρετε ένα απόσπασμα των πληροφοριών που έχουμε αποθηκευτεί για εσάς και, εάν αυτές δεν είναι έγκυρες, μπορείτε να μας ζητήσετε να τις διορθώσουμε ή διαγράψουμε. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να πάρετε ένα απόσπασμα πληροφοριών, παρακαλούμε να έρθετε σε επαφή με το τμήμα εξυπηρέτησης των πελατών μας.
Ίχνη αναγνώρισης (Cookies)
Η CarpetVista.gr χρησιμοποιεί ίχνη αναγνώρισης για μία άνετη εμπειρία αγοράς. Επιπλέον, χρησιμοποιούμε cookies ως μέτρηση και βελτιστοποίηση του μάρκετινγκ της εταιρείας μας. Εάν ο ξεφυλλιστείς ιστού σας (web browser) έχει ρυθμιστεί ώστε να απορρίπτει τα ίχνη αναγνώρισης, δεν θα είστε σε θέση να χρησιμοποιήσετε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε εύκολα να αλλάξετε αυτήν την ρύθμιση.
Πιστοποιητικά δώρου
Το πιστοποιητικό δώρου ισχύει μόνο για αγορές προϊόντων τα οποία πωλούνται από την CarpetVista και δεν είναι δυνατό να συνδυαστεί με άλλα πιστοποιητικά δώρου. Το πιστοποιητικό ισχύει έως την ημερομηνία που αναγράφεται στο πιστοποιητικό συμπεριλαμβανομένης και αυτής. Εάν αγοράσετε ένα χαλί με το πιστοποιητικό δώρου και αποφασίσετε να επιστρέψετε το χαλί, θα λάβετε ένα άλλο πιστοποιητικό δώρου με την αξία του χαλιού, μείον το κόστος αποστολής που θα επιβαρυνθείτε λόγω της επιστροφής. Εάν υπάρχει κάποιο υπόλοιπο από προηγούμενη αγορά στο πιστοποιητικό δώρου σας, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για την αγορά ενός χαλιού. Αλλά εάν αγοράσετε ένα χαλί μεγαλύτερης αξίας από εκείνη του πιστοποιητικού δώρου, θα πρέπει να πληρώσετε τη διαφορά μέσω τράπεζας. Το πιστοποιητικό δώρου θα πρέπει να θεωρείται ότι αποτελεί μετρητά, διότι έχει αξία και θα πρέπει να το φροντίζετε κατάλληλα. Η CarpetVista δεν ευθύνεται για πιστοποιητικά που έχουν απολεσθεί, κλαπεί ή καταστραφεί.