Συχνές ερωτήσεις

Πληροφορίες για χαλιά

Πόσο παχύ είναι το πέλος ενός χαλιού;

Το πάχος του πέλους ποικίλλει ανάλογα με το στιλ του χαλιού.

Πότε θα πρέπει να χρησιμοποιώ υπόστρωμα;

Συνιστούμε τη χρήση υποστρώματος για τα λεπτότερα χαλιά διότι εμποδίζει την ολίσθηση του χαλιού και διευκολύνει το χαλί να παραμείνει στη θέση του. Επίσης, παρέχει περισσότερη μαλακή μάζα, παρατείνοντας έτσι τη διάρκεια ζωής του χαλιού σας εμποδίζοντας το στραπατσάρισμα του πέλους, και προστατεύει το χαλί από την επαφή με αιχμηρά αντικείμενα, όπως τα μυτερά τακούνια.

Τι είναι κρόσσια (παρυφής);

Τα κρόσσια (παρυφής) είναι η προέκταση των στημονιών, τα οποία σχηματίζουν κόμπους στα άκρα ώστε να διασφαλιστεί ότι τα υφάδια και οι κόμποι δεν θα ξηλωθούν.

Γιατί διαφέρουν τα κρόσσια (παρυφής) ενός χαλιού;

Το ακριβές μήκος των κροσσιών εξαρτάται από την ύφανση του χαλιού και το ποιος το έφτιαξε. Ορισμένες φορές τα κρόσσια κόβονται κοντά, άλλες φορές μακριά, και στα παλαιότερα χαλιά ενδέχεται να δημιουργούν πλεξούδες ή να μην υπάρχουν καθόλου. Ο τύπος ή το μήκος των κροσσιών ενός χαλιού δεν έχει μεγάλη σχέση με την αξία ή την ποιότητά του.

Γιατί τα χειροποίητα χαλιά έχουν ορισμένες ατέλειες;

Τα χειροποίητα χαλιά έχουν ατέλειες διότι είναι ακριβώς χειροποίητα, και αυτό προσθέτει στην αξία, στο ενδιαφέρον και τα χαρακτηριστικά του χαλιού. Στα χαλιά των νομάδων, οι περισσότερες παραλλαγές δεν έχουν δημιουργηθεί εσκεμμένα, αλλά απλά οφείλονται στο γεγονός ότι η κατασκευή τους είναι πολύ πιο δύσκολη στην περίπτωση των νομάδων υφαντών από ό,τι είναι στην περίπτωση των υφαντών ενός υφαντουργείου. Οι αργαλειοί που χρησιμοποιούνται σε αγροτικές περιοχές συνήθως είναι πολύ απλοί οριζόντιοι αργαλειοί τοποθετημένοι στο δάπεδο, γεγονός που καθιστά πολύ πιο δύσκολο το δέσιμο των κόμπων για τη δημιουργία ενός τέλεια συμμετρικού χαλιού.

Το χαλί μου παρουσιάζει διάφορες σκιές/αποχρώσεις, αυτό αποτελεί σφάλμα ή ελάττωμα του χαλιού;

Δεν υπάρχει σφάλμα στο χαλί. Αυτό που βλέπετε είναι γνωστό ως Abrash (αμπράς). Το “abrash” είναι τουρκική λέξη και σημαίνει “εν μέρει χρωματισμένο”. Αυτή η διαφορά στις αποχρώσεις απαντάται συχνά στα χαλιά των νομάδων, και συμβαίνει όταν ο υφαντής χρησιμοποιεί νήμα βαμμένο με χρωστική ύλη η οποία δεν έχει ακριβώς την ίδια απόχρωση με την προηγούμενη παρτίδα. Το “abrash”, επομένως, προσθέτει περισσότερο χαρακτήρα και γοητεία στο χαλί και μας υπενθυμίζει, επίσης, τις συνθήκες εργασίας του υφαντή του χαλιού.

Ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα οι φωτογραφίες των χαλιών σας, και πώς μπορώ να είμαι σίγουρος/η ότι το χρώμα που βλέπω στην οθόνη είναι το πραγματικό χρώμα του χαλιού;

Οι φωτογραφίες των χαλιών μας είναι προϊόν εργασίας επαγγελματιών φωτογράφων και λαμβάνονται με ψηφιακή κάμερα υψηλής ανάλυσης σε περιβάλλον ελεγχόμενης χρωματικής θερμοκρασίας, στη συνέχεια οι φωτογραφίες υφίστανται επεξεργασία μέσω του Adobe Photoshop. Επομένως, οι φωτογραφίες των χαλιών ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, όπως ακριβώς είναι τα πραγματικά χαλιά. Πάντως, αυτό εξαρτάται επίσης από τον τύπο, την ποιότητα και την ηλικία της οθόνης που χρησιμοποιεί κανείς για την παρατήρηση των χαλιών, και αυτό επηρεάζει ενδεχομένως τον τρόπο με τον οποίο οι φωτογραφίες προβάλλονται στην οθόνη σας.

Εμπλέκονται εργαζόμενα παιδιά στην κατασκευή των χαλιών σας;

Έχουμε αγοραστές που επισκέπτονται και επιθεωρούν συνεχώς τα χωριά, τα εργαστήρια και τους ντόπιους νομάδες, όπου παράγονται ορισμένα από τα χαλιά μας. Παρακολουθούν την παραγωγή αυτών των χαλιών και ελέγχουν, επίσης, τις συνθήκες εργασίας και το εάν εμπλέκονται παιδιά στην παραγωγή. Παλαιότερα η κοινή πρακτική ήθελε την παιδική εργασία να αποτελεί μέρος της κουλτούρας στην κατασκευή των χειροποίητων χαλιών, αλλά η κατάσταση αυτή έχει αλλάξει πλέον με το πέρασμα του χρόνου λόγω της πίεσης και της επίγνωσης του θέματος της παιδικής εργασίας παγκοσμίως.

Χαλιά σε συμφέρουσα τιμή (από δεύτερο χέρι);

Τα χαλιά σε συμφέρουσες τιμές δεν είναι κατά κανόνα χαλιά από δεύτερο χέρι ή μεταχειρισμένα (όπως στην περίπτωση παλαιότερων χαλιών, χαλιών τα οποία είναι ημι-πολύτιμα ή πολύτιμα λόγω παλαιότητας (αντίκες) και ηλικία πάνω από 25 έτη). Τα περισσότερα από αυτά τα χαλιά έχουν φθαρεί λόγω βουρτσίσματος ή σκληρού πλυσίματος. Στη διάρκεια του πλυσίματος, εάν το πλύσιμο δεν εκτελεστεί με τον κατάλληλο τρόπο, το χρώμα του νήματος ενδέχεται να ξεβάψει στα κρόσσια. Παρακαλούμε διαβάστε περισσότερα στη διεύθυνση: https://www.carpetencyclopedia.com/manufacturing/post-treatment

Τα χαλιά είναι πλήρως χρησιμοποιήσιμα αλλά παρουσιάζουν ορισμένες μικρής σημασίας ατέλειες. Οι ατέλειες αφορούν ξεβαμμένα χρώματα, μικρή φθορά, ακατάλληλα “abrash”, αφύσικα ανώμαλες άκρες ή νήματα και ποιότητα χρωμάτων, τα οποία βάσει των προτύπων της CarpetVista δεν θεωρούνται ότι είναι επαρκώς ικανοποιητικά ώστε αυτά τα χαλιά να συμπεριληφθούν στην κανονική γκάμα προϊόντων. Τα χαλιά πωλούνται στην παρούσα κατάστασή τους και τα ελαττώματα που παρουσιάζουν αναφέρονται στην περιγραφή ελαττωμάτων.

Τα περισσότερα ελαττώματα μπορούν να τακτοποιηθούν ή να επιδιορθωθούν, εάν επιθυμείτε. Δεν είναι οικονομικά αποδεκτό για την εταιρεία μας να προχωρήσουμε στην επιδιόρθωση αυτών των ελαττωμάτων, έτσι πωλούμε αυτά τα χαλιά σε εξαιρετικά μειωμένες τιμές. Υπάρχουν ορισμένοι πελάτες οι οποίοι επιλέγουν να επιδιορθώσουν τα χαλιά οι ίδιοι, ή που θεωρούν ότι τυχόν ελαφρά φθορά και τα ξεβαμμένα χρώματα δεν παίζουν σημαντικό ρόλο εάν, για παράδειγμα, η κατεστραμμένη περιοχή καλύπτεται από ένα έπιπλο. Σε πολλές περιπτώσεις, η ζημία είναι ορατή μόνον κατόπιν προσεκτικής εξέτασης και δεν θα παρατηρήσετε τίποτα εάν δεν ψάξετε για το συγκεκριμένο ελάττωμα. Σε καταστήματα ή δημοπρασίες, τα χαλιά αυτού του είδους πωλούνται χωρίς κανένα πρόβλημα, αλλά δεν πληρούν τις απαιτήσεις της πολιτικής περί υψηλής ποιότητας της CarpetVista!

Γιατί το χαλί μου χνουδιάζει;

Δεν είναι ασυνήθιστο για ένα καινούριο χειροποίητο χαλί να χνουδιάζει. Στη διάρκεια των πρώτων εβδομάδων, η περίσσεια μαλλιού που έχει παγιδευτεί μέσα στο πέλος αρχίζει να ανεβαίνει στην επιφάνεια και βαθμιαία ελευθερώνεται. Όσον αφορά τα Περσικά χαλιά, το χνούδι συνήθως εξαφανίζεται μετά από 1-2 σκουπίσματα με την ηλεκτρική σκούπα, αλλά στην περίπτωση των Ινδικών χαλιών ενδέχεται να απαιτηθεί μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας, αλλά η προσπάθεια να επιταχυνθεί η φυσική διαδικασία καταλήγει μόνο στην πρόκληση επιπλέον φθοράς στο χαλί σας. Η καλύτερη συμβουλή μας είναι να έχετε υπομονή και με τη φυσιολογική χρήση θα δείτε ότι το χνούδιασμα επιβραδύνεται βαθμιαία και τελικά σταματά.

Αγορά

Έχετε κάποιο κατάστημα ή έκθεση που θα μπορούσα να επισκεφθώ και να δω ένα χαλί;

Όχι, δυστυχώς δεν έχουμε κανένα κατάστημα ή έκθεση όπου μπορείτε να δείτε τα χαλιά. Η πώληση των χαλιών διενεργείται μέσω του διαδικτυακού καταστήματός μας στο Internet, και μπορείτε να τα δείτε μόνον στον ιστότοπό μας. Εάν ενδιαφέρεστε για την αγορά ενός πιο αποκλειστικού χαλιού (€ 5000 και άνω) υπάρχει η δυνατότητα να κλείσετε ένα ραντεβού στην αποκλειστική αίθουσα επιδείξεων της CarpetVista. Για περαιτέρω πληροφορίες, αγγίξτε εδώ.

Έχετε κατάλογο των χαλιών σας;

Όχι, δεν έχουμε κατάλογο, διότι μπορείτε να δείτε όλα τα προϊόντα στον ιστότοπό μας. Διατηρώντας όλα τα χαλιά στον ιστότοπο μας είναι πολύ πιο εύκολο για εμάς να ενημερώνουμε τις πληροφορίες σχετικά με τα χαλιά, παρέχοντας επομένως πιο ακριβείς και ενημερωμένες πληροφορίες στους πελάτες μας.

Πώς μπορώ να αγοράσω ένα χαλί από τον ιστότοπό σας;

Αρχίστε επιλέγοντας το χαλί που θέλετε να αγοράσετε. Κάντε κλικ στο χαλί για περισσότερες λεπτομερείς πληροφορίες. Στη δεξιά πλευρά, αναγράφεται η τιμή του χαλιού. Εάν το χαλί δεν έχει πωληθεί ούτε είναι δεσμευμένο, υπάρχει ένα κουμπί κάτω από την τιμή με την ένδειξη: “Αγορά”. Αγγίξτε το κουμπί “Αγορά” για να τοποθετήσετε το χαλί στο καροτσάκι αγορών σας. Το καροτσάκι αγορών εμφανίζεται στην πάνω αριστερή γωνία του ιστότοπου. Μπορείτε να επαναλάβετε την ίδια διαδικασία, όπως υποδεικνύεται ανωτέρω, και να προσθέσετε πολλά χαλιά στο καροτσάκι αγορών σας.

Το επόμενο βήμα είναι να προχωρήσετε στο ταμείο πληρωμής. Αυτό επιτυγχάνεται κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο “Προχωρήστε στο ταμείο” που εμφανίζεται κάτω από τα χαλιά στο καρότσι αγορών σας.

Το τελευταίο βήμα είναι να επιλέξετε τη μέθοδο πληρωμής. Μπορείτε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα ή Τραπεζικό μεταφορά. Κάντε κλικ στην επιλογή που επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε και ακολουθήστε τις οδηγίες που αναγράφονται.

Πώς λειτουργεί η τιμολόγησή σας;

Η εκχώρηση μιας τιμής σε ένα χειροποίητο χαλί είναι πολύ δύσκολη υπόθεση. Ο υπολογισμός της τιμής εξαρτάται από την ποιότητα του μαλλιού, τα χρώματα που χρησιμοποιούνται, η διάταξη των σχεδίων, αλλά και αν πρόκειται για παλαιό χαλί ή ένα χαλί που είναι σπάνιο να το βρει κανείς στις ημέρες μας. Τα χαλιά των νομάδων, για παράδειγμα, είναι πολύ πιο δύσκολο να τα βρει κανείς σήμερα, γεγονός που αυξάνει την τιμή τους.

Μπορώ να δανειστώ ένα χαλί για να αποφασίσω εάν ταιριάζει στο σπίτι μου;

Δεν υπάρχει δυνατότητα δανεισμού ενός χαλιού. Εάν αγοράσετε ένα χαλί και αποφασίσετε ότι δεν ταιριάζει στο χώρο σας όπως περιμένατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 30 ημερών.

Πληρωμή και Ασφάλεια

Πόσο ασφαλείς είναι οι συναλλαγές που εκτελώ;

Οι συναλλαγές στον ιστότοπό μας είναι πολύ ασφαλείς και συνεργαζόμαστε με την εταιρεία DIBS η οποία χειρίζεται όλες τις πληρωμές μας μέσω Internet. Όλες οι πληρωμές διενεργούνται μέσω ασφαλούς κρυπτογραφημένης σύνδεσης για τη δική σας ασφάλεια και για την προστασία και παρεμπόδιση ανάμιξης των πελατών μας σε απάτη. Όλες οι πληρωμές εξουσιοδοτούνται χρησιμοποιώντας μια τεχνική, η οποία είναι γνωστή ως 3D-Secure. Επιπλέον, όλες οι πληρωμές ελέγχονται χειροκίνητα για τη δική σας ασφάλεια.

Ποιες μέθοδοι πληρωμής γίνονται δεκτές;

Προσφέρετε πληρωμές με άτοκες δόσεις ή πρόγραμμα πληρωμών άλλου είδους;

Προσφέρετε πληρωμές με άτοκες δόσεις ή πρόγραμμα πληρωμών άλλου είδους;

Επί του παρόντος, προσφέρουμε πληρωμές με άτοκες δόσεις μέσω Klarna μόνον για όσους πελάτες μας κατοικούν στη Σουηδία, Δανία, Φινλανδία ή Νορβηγία.

Τι είναι το 3D Secure;

Το 3D Secure είναι ένας όρος-ομπρέλα για την περιγραφή της τεχνολογίας ασφαλείας που έχουν αναπτύξει οι εταιρείες VISA και MasterCard κατόπιν συνεργασίας των δύο. Η βασική ιδέα είναι ότι ο/η κάτοχος της κάρτας πρέπει να ταυτοποιήσει τον εαυτό του/της πληκτρολογώντας έναν προσωπικό κωδικό όταν διενεργείται αγορά online. Ο πελάτης λαμβάνει αυτόν τον κωδικό από την τράπεζά του. Όταν χρησιμοποιείται αυτή η τεχνολογία, η τράπεζα η οποία έχει εκδώσει την κάρτα αναλαμβάνει την ευθύνη κάλυψης του οικονομικού κινδύνου που συνδέεται με το ενδεχόμενο απάτης. Αυτή η τεχνολογία, η οποία έχει θεσπιστεί για την προστασία του πελάτη, αναφέρεται συχνά στους ιστότοπους ως Verified by VISA and MasterCard SecureCode (Επαληθεύεται με κωδικό ασφαλείας VISA και MasterCard). Η CarpetVista χρησιμοποιεί αυτήν την τεχνολογία, όταν διενεργείται πληρωμή μέσω κάρτας για την οποία η συγκεκριμένη τεχνολογία έχει ενεργοποιηθεί.

Παραγγελίες

Πώς μπορώ να δω τις παραγγελίες μου;

Μπορείτε να δείτε τις παραγγελίες σας εάν κάνετε κλικ στο “My account” (Λογαριασμός μου) στην αριστερή πλευρά και στη συνέχεια συνδεθείτε μέσω της διεύθυνσης e-mail και του κωδικού πρόσβασης που έχετε. Εδώ μπορείτε να δείτε τις τρέχουσες και τις προηγούμενες παραγγελίες σας, και έχετε τη δυνατότητα παρακολούθησης των τρεχουσών αποστολών σας.

Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε μια παραγγελία, παρακαλούμε στείλτε ένα e-mail στη διεύθυνση order@carpetvista.com και θα φροντίσουμε για την ακύρωση της παραγγελίας και την επιβεβαίωσή της για λογαριασμό σας. Επίσης, μπορείτε να συνδεθείτε στο “My account” (Λογαριασμός μου) και να ακυρώσετε την παραγγελία.

Πώς μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου;

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε μια παραγγελία, τότε στείλτε μας ένα e-mail στη διεύθυνση order@carpetvista.com και ενημερώστε μας ποιο είναι το χαλί που θα θέλατε στη θέση αυτού που έχετε παραγγείλει. Παρακαλούμε σημειώστε ότι έχουμε τη δυνατότητα αλλαγής παραγγελιών οι οποίες δεν έχουν αποσταλεί και εκείνων που έχουν διενεργηθεί μέσω της επιλογής “Πληρωμή μέσω τράπεζας”, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι δεν έχουν ήδη διεκπεραιωθεί ή σταλεί από την αποθήκη μας!

Αποστολή και παραδόσεις

Πόσο κοστίζει η αποστολή;

Η αποστολή εκτελείται δωρεάν εντός της ΕΕ. Εκτός της ΕΕ, το κόστος αποστολής διαφέρει από χώρα σε χώρα και μπορείτε να ανατρέξετε σε λεπτομερείς πληροφορίες στην ενότητα “Όροι και Προϋποθέσεις”.

Πόσος χρόνος απαιτείται για την αποστολή;

Ο συνήθης χρόνος παράδοσης κυμαίνεται από 1-5 εργάσιμες ημέρες εντός ΕΕ και 2-8 εργάσιμες ημέρες για άλλα μέρη του κόσμου.

Απαιτείται να βρίσκομαι στο σπίτι για την παραλαβή του χαλιού μου;

Ναι, κάποιος πρέπει να βρίσκεται στο σπίτι κατά την παράδοση. Μπορείτε να απευθυνθείτε στη UPS/FedEx για περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με το χρόνο παράδοσης ή την αλλαγή διεύθυνσης.

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την πορεία της παραγγελίας και της αποστολής;

Όταν υποβάλλετε την παραγγελία και αυτή έχει περάσει από το στάδιο της συσκευασίας, θα λάβετε επιβεβαίωση μέσω e-mail από την CarpetVista.com. Αυτό το e-mail περιλαμβάνει πληροφορίες αποστολής όπως και πληροφορίες παρακολούθησης της πορείας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να παρακολουθήσετε την πορεία της παραγγελίας σας μέσω του ιστοτόπου της UPS/FedEx στη διεύθυνση www.ups.com / www.fedex.com Μπορείτε, επίσης, να παρακολουθήσετε την πορεία των παραγγελιών σας εάν συνδεθείτε στον ιστότοπο CarpetVista.com χρησιμοποιώντας τον κωδικό πρόσβασης και το όνομα χρήστη με τα οποία έχετε εγγραφεί και στη συνέχεια κάνετε κλικ στο “My account” (Λογαριασμός μου).

Διενεργείτε αποστολές σε ταχυδρομικές θυρίδες;

Όχι, δεν μπορούμε να διενεργήσουμε αποστολή σε ταχυδρομικές θυρίδες, διότι απαιτείται υπογραφή κατά την παράδοση του πακέτου.

Επιστροφές

Εάν δεν μου αρέσει το χαλί, μπορώ να το επιστρέψω;

Ναι, μπορείτε να επιστρέψετε το χαλί, εάν δεν σας αρέσει. Επιστρέψτε το προϊόν εντός 30 ημερών, για πλήρη επιστροφή των χρημάτων.

Πώς θα πρέπει να ενεργήσω για την επιστροφή ενός χαλιού;

Όσον αφορά την επιστροφή απαιτείται να επικοινωνήσετε μαζί μας προσωπικά μέσω τηλεφώνου στο #TEL# ή μέσω fax: +46 (0)40 - 18 22 25 ή μέσω e-mail στη διεύθυνση order@carpetvista.com και να μας ενημερώσετε ότι επιθυμείτε να επιστρέψετε το χαλί. Στη συνέχεια, θα σας στείλουμε ένα δελτίο αποστολής επιστροφής μέσω απλού ταχυδρομείου το οποίο περιέχει ετικέτες συσκευασίας και οδηγίες σχετικά με το πώς θα ενεργήσετε για την επιστροφή.

Τι θα πρέπει να κάνω, εάν το χαλί έχει υποστεί ζημία κατά την άφιξη;

Εάν το χαλί έχει υποστεί ζημία κατά την άφιξη, παρακαλούμε απευθυνθείτε στην τοπική εταιρεία UPS/FedEx και αναφέρετε τη ζημία σε αυτούς, στη συνέχεια ενημερώστε μας αμέσως επικοινωνώντας μέσω τηλεφώνου στο #TEL# ή fax: +46 (0)40 - 18 22 25 ή μέσω e-mail στη διεύθυνση order@carpetvista.com

Με ποιον τρόπο συσκευάζετε τα χαλιά, ώστε να διασφαλιστεί ότι θα παραμείνουν ασφαλή για αποστολή;

Όλα τα χαλιά μας συσκευάζονται σύμφωνα με τις οδηγίες της UPS/FedEx. Τα χαλιά διπλώνονται και τοποθετούνται μέσα σε χοντρό πλαστικό κάλυμμα προστασίας πριν συσκευαστούν και σφραγιστούν σε ένα χαρτοκιβώτιο με τις ακριβείς διαστάσεις. Οι διάδρομοι τυλίγονται σε ρολό.

Θα πρέπει να πληρώσω για το κόστος αποστολής, όταν επιστρέψω το χαλί μου;

Όλες οι επιστροφές εντός της ΕΕ εκτελούνται δωρεάν χρησιμοποιώντας μια ετικέτα επιστροφής της CarpetVista. Απευθυνθείτε στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας για βοήθεια με τις επιστροφές.

Συντήρηση χαλιού

Τι θα πρέπει να κάνω για να εξαφανιστούν οι διπλώσεις και οι τσακίσεις του χαλιού μου;

Οι πτυχές και οι τσακίσεις μπορούν να διορθωθούν εάν τοποθετήσετε απλά ένα βαρύ (αλλά ασφαλές) αντικείμενο, όπως μια στοίβα βιβλίων, πάνω στο άκρο. Μετά από μερικές ημέρες, ολόκληρη η επιφάνεια του χαλιού θα πρέπει να εφάπτεται στο δάπεδο. Δεν απαιτείται ιδιαίτερη μεταχείριση για να εξαφανίσετε τις τσακίσεις ενός χαλιού, με την καθημερινή χρήση οι τσακίσεις θα πρέπει να εξαφανιστούν με το χρόνο.

Τι θα πρέπει να κάνω για να ξεφορτωθώ τους λεκέδες;

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να ξεφορτωθείτε τους λεκέδες ανάλογα με το είδος του λεκέ. Πρώτα, η καλύτερη αντιμετώπιση είναι να ασχοληθείτε με το λεκέ αμέσως και να αφαιρέσετε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος του. Στην ενότητα Carpet Encyclopedia (Εγκυκλοπαίδεια χαλιών) θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την αντιμετώπιση των λεκέδων. Παρακαλούμε ανατρέξτε: Carpet encyclopedia - Cleaning tips

Μπορώ να πλύνω το χαλί μου η ίδια;

Συνιστούμε ιδιαίτερα να μην πλύνετε τα χαλιά σας η ίδια, ιδιαίτερα τις κουρελούδες. Για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, σας συμβουλεύουμε να απευθυνθείτε σε επαγγελματία καθαριστή χαλιών, που γνωρίζει πώς θα καθαρίσει το χαλί σας με κατάλληλο τρόπο. Παρακαλούμε σημειώστε ότι, αυτό ισχύει για όλα τα χειροποίητα χαλιά που πωλούνται μέσω του ιστότοπου CarpetVista.gr.

Για λεκέδες μικρότερης έκτασης, συνιστούμε τη χρήση του Καθαριστικού Λεκέδων CarpetVista, για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες πληροφορίες και να το αγοράσετε εδώ: https://www.carpetvista.gr/khali/stain-remover?artno=CVSR1

Ρωτήστε την CarpetVista

Γκαλερι Διαγωνισμου Σχεδιασμου Carpetvista

Ψηφίστε το αγαπημένο σας σχέδιο για μια ευκαιρία να κερδίσετε αυτό το χαλί.

Ψηφίστε τώρα!

ΆΡΙΣΤΗ
4.68 Από 5
1633 πελάτες έχουν γράψει κριτική
Ιωαννησ Τ.:
Απόλυτα ευχαρισημένος, όπως άλλωστε και όλες τις προηγούμενες φορές